دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 257571
تعداد نوشته ها : 658
تعداد نظرات : 621
Rss
طراح قالب

بسيار خوب! الان ميخوام در مورد آخرين گونه شناخته شده دختر صحبت کنم, دخترهاي گونه يوزپلنگ! اصولا بحث بر سر وجود اين نوع دختر هنوز در محافل علمي بسيار داغه و ما نميتونيم نسبت به وجود و ياعدم وجود چنين موجودي اظهار نظر قطعي کنيم. اصولا پيدا کردن دختر ايده آل از روياهاي دست نيافتني بشر بوده که مثل بقيه روياهاي دست نيافتني ديگه, طرفداران بسياري از جمله خود من داره! من بايد اعتراف کنم که خودم هنوز از نزديک هيچ دختري رو از اين گونه خاص ملاقات نکردم, اما شواهد و مدارکي وجود داره که ميتونه به من اطمينان بده که چنين موجوداتي توسط خداوند خلق شدند (با تشکر فراوان از خدا!).

 

خوب, بهتره به جاي شعر گفتن, به بحث علمي! در مورد اين نوع دختر برسيم. توصيف يک دختر ايده آل, از همه نظر, کار بسيار دشواريه! اصولا اين موضوع ثابت شده که در ميان جنس دختر رابطه نسبتا معکوسي بين کيفيت ظاهر و باطن وجود داره که باعث ميشه فقط يکي از دو خصوصيت زيبايي خارق العاده و يا شخصيت منحصر به فرد و خارق العاده در يک دختر مشاهده بشه و پسرها ناچارند بسته به شرايط به يکي از اين دو خاصيت در دخترها قناعت کنند.

 

شايد مهمترين خصوصيت يک دختر ايده آل, اعتماد به نفس خارق العاده اون باشه. دخترهاي گونه يوزپلنگ بسيار سريع, قاطع و مصمم هستند و هنگامي که براي رسيدن به يک چيز حرکت ميکنند, هيچ مانعي رو نمي بينند. اين دخترها رابطه بسيار متعادلي بين عقل, احساس و غرايز خودشون برقرار کردند و به هيچ وجه يکي رو به ديگري ترجيح نميدن. سليقه هاي خاص و منحصر به فردي دارند و حداقل در يک يا دو موضوع خاص کاملا متخصص هستند. در مورد مسائل مختلف نظر شخصي خودشون رو دارند و براي اثبات حرفهاشون حاضر به جنگيدن هستند. با مسائل سطحي برخورد نميکنند و هميشه سعي در کسب آگاهي و در عين حال آگاهي دادن به ديگران هستند.

 

در روابط با پسرها, بسيار شبيه به پسرهاي گروه روباه عمل ميکنند. اصولا به ظواهر افراد اهميت زيادي نمي دهند و حتي جنسيت افراد هم براي آنها مطرح نيست. يعني دليلي ندارد که يک پسر معمولي را به يک دختر خوب ترجيح بدهند. در عين حال در روابط اجتماعي, فاقد گارد دفاعي گروه گربه هاي خانگي هستند؛ همين مساله ممکن است باعث اشتباه گرفته شدن آنها با گروه گربه هاي وحشي شوند. مهمترين تفاوت آنها با گربه هاي وحشي, استقلال طلبي بالا و سعي در رعايت عدالت در روابط و دوستي آنها با پسرهاست. اين دخترها ضمن اينکه به هيچ وجه اجازه سو استفاده به ديگران را نميدهند اما از ديگران هم سو استفاده نمي کنند.

 

در مورد روابط جنسي, افراد اين گروه ديدي بسيار باز و واقع بينانه دارند. از نظر آنها سکس پديده ايست در حد غذا خوردن که حياتي است اما اولين اولويت انسان در هر زمان و مکاني نيست. اين گروه اطلاعات زيادي در مورد مسائل جنسي دارند و در مورد سکس ديدگاهي بيطرفانه دارند و نه از آن دفاع خاصي ميکنند و نه بي دليل از آن بد ميگويند.

 

شرط لازم براي دوستي با اين دخترها, داشتن چيز با ارزشي به جز قيافه, مدرک تحصيلي, ماشين, خونه, پول, موبايل و غيره است (چون همه اينارو خودش هم داره). بايد سعي کنيد که مثل خود آنها منحصر به فرد باشيد و حداقل تظاهر کنيد که فقط به خاصيت منحصر به فرد او علاقه منديد. او با شما لزوما از فلسفه يا فيزيک کوانتم صحبت نمي کند, ولي حتي اگر در مورد آشپزي هم حرف بزند, عمق حرفهايش کاملا مشخص است. اين دخترها استعداد بسيار خوبي در تشخيص پسرهاي گروه الاغ دارند و اگر شما از اين گروه هستيد, به هيچ وجه وقت خود را با اين دخترها تلف نکنيد.

 

ازدواج با اين دخترها فقط در صورتي به نتيجه ميرسد که همسر آنها از گروه روباه باشند! (احتمال وقوع چنين اتفاقي 1 در 100,000 است) در غير اين صورت ازدواج آنها به يک طلاق بسيار آرام مي انجامد و چون افراد هوشمند يک اشتباه را دو بار تکرار نميکنند, معمولا مجرد باقي ميمانند. :)

در آخر از همه دوستان مخصوصا عباس جان تشکر می کنم و کلیه دوستان منو از یاد نبرید. لینک کمن یادتون نره و نظر هم بدین و به ایمیل ها هم به صورت خصوصی جواب می دم
دسته ها :
شنبه نوزدهم 12 1385
X